Followers

Monday, May 7, 2012

SLIM DIET 2 @ SDII

( abg sham.. upline saya yang terbaik)

salam selamat pagi semua.. fuhhh fuhhhhh.. sudah berhabuk la BLOG ni.. lama sangat tak update entry.. selalu aku bukak dan tengok blog orang lain je.. hehehe... actually, i have one story and i really excited to share with you guys.. BERSEPAH AKU SEPIKING LONODONNN NI.. HAHAHA

kamu semua pernah dengar SLIM DIET 2 x?.. atau dikenali ramai dengan SDII?.. alaaa... produk supplement untuk kurus tu?.. haaa.. bagus2.. sebenarnya, aku dah lama join biz ni.. dah 2 bulan (LAMA LA 2) .. aku punya level adalah supervisor ..

korang nak tahu, SUSU SDII ni memang elok dan berkesan. kebanyakkan orang yang ambil susu ni semua berpuas hati dengan produk ni.. produk ni adalah produk dari new image company ... mendapat sijil halal dri jakim.. diperbuat dari extract soya yang terpilih dan susu awalan lembu.. SUSU AWALAN LEMBU tu apa?.. susu awalan lembu tu ialah susu bagi seekor lembu betina yang baru melahirkan ank dalam tempoh 72jam.. haaa.. time tu, susu ni akan diperah dan dijadikan sebgai produk SDII dan yang lain...kandungan dalam susu ni penuh dengan vitamin A-E, kalsium D, pantotenik, asid folik,niasin,kalsium,lodin,zat besi,magnesium dan zink.. susu ni akan membekalkan tenaga yang cukup untuk badan.. so, kalau korang minum susu ni, korang xkan rasa letih dan lesu..lagipun kandungan mineral dalam susu ni adalah yang terbaik bagi memastikan kulit yang kendur selepas kurus akan fix dengan bentuk badan terkini..

okey, nak cerita panjang2 pun tak guna kan.. lebih baik korang tengok testimoni yang dah berjaya setelah minum SDII ni dan ada segelintir dari mereka telah menjadi pengedar yang berjaya ...:)

sebarang pertanyaan boleh lah hubungi saya di 017-6858711 (ZUL)












No comments: